Техническият директор на „Уилямс“ Пади Лоу си взе отпуск, след като тимът изпитваше проблеми в предсезонната подготовка.
Въпреки че заместник-директорът на отбора Клер Уилямс подчерта, че никой няма да бъде обвинен лично за забавянето на конструирането на колата, което доведе до двудневното забавяне на тренировките, слуховете твърдят, че за проблемите е отговорен Лоу, тъй като той е виновен за проблем в дизайна, който е трябвало да бъде отстранен в процеса на разработка на „FW42“.
Очаква се също така представянето на колата да бъде слабо в сравнение с другите болиди, което означава, че „Уилямс“ отново ще прекара време в края на стартовата решетка след миналогодишния провал, който доведе до това отборът да има само седем точки в края на сезона.
Говорител на „Уилямс“ потвърди пред „Аутоспорт“, че „Лоу си взема отпуска от работата заради лични причини“.
Смята се обаче, че това не е краят на бившия шеф от „Мерцедес“ в „Уилямс“, който се присъедини към тима от Гроув в началото на 2017-а година, въпреки че английският таблоид „Дейли Мейл“ твърди, че висшистът от Кеймбридж е напуснал отбора, защото не е успял да подготви колата за предсезонните тестове в Барселона.
„Мейл“ информират, че Пади Лоу е загубил доверието на ръководството на „Уилямс“ и инженерите, като единственият въпрос е бил дали ще остане в тима до първото състезание от новия сезон в Мелбърн, което ще се проведе на 17-и март.
Лоу е убедил ръководството на отбора през зимата, че колата ще бъде готова навреме, но според източници на „Дейли Мейл“ той е пропуснал всички крайни срокове по време на конструирането на „FW42“ във фабриката в Гроув, Оксфордшир.