Проблемите в „Уилямс“ се задълбочават, моделът „FW42“ с „2 секунди по-бавен от 2018 г.“

от Валентин Апостолов | вторник, 19 февруари 2019 | 03:44

Според все още непотвърдени източници, тимът от „Формула 1“ „Уилямс“ има далеч по-дълбоки проблеми, отколкото първоначално се предполагаше.

Вчера заместник-директорът на отбора Клер Уилямс каза, че „Уилямс“ ще пропуснат втория ден от тестовете в „Барселона“. Дъщерята на Франк Уилямс сподели:

„Изглежда по-скоро вероятно, че няма да бъдем в позицията да излезем на пистата поне до сряда.“

„Това очевидно е изключително разочароващо, но, за съжаление, това е ситуацията, в която се намираме. Ще изкараме „FW42″ на пистата веднага щом сме готови.“

В началото на седмицата се появиха слухове, че отборът на „Уилямс“ има по-големи проблеми, отколкото се смяташе в началото.

Потребител във форума „Еф Уан Нетуърк“ сподели, че главният проблем на тима са частите, които не съвпадат една с друга.

„Завършването на „Уилямс FW42″ беше забавено от проблем с дизайна на спирачната система, който беше открит, докато беше сглобявана колата миналата седмица; трябваше някои части да бъдат проектирани и произведени наново.“

Засега този слух е твърде спекулативен, но същият потребител твърди, че неговият източник в Гроув му е предоставил преди информация, която му е помогнала правилно да посочи главния спонсор на „Уилямс“ и външния дизайн на колата за 2019 година. Факт е, че дизайнът на болида и спонсора на „Уилямс“ бяха разкрити във форума преди тяхното представяне през изминалата седмица.

Източникът продължи: „Проблемите са свързани с инсталацията на спирачната система заедно със системата за охлаждане. Имаме проблеми със сглобяването на колата заради това, и трябваше всичко да бъде проектирано наново.“

„Проблемът беше открит миналата седмица. В момента планът е да се тръгне с недовършената кола, която да пристигне в два часа сутринта в сряда на пистата, където механиците да работят посред нощите, за да пуснат най-накрая „FW42″ в сряда по обяд. Всички части, с които няма проблеми, са опаковани и готови за път.“

„Чух, че камиони на „Уилямс“ са напуснали вече завода. Не знам дали поправените части също са готови. Най-вероятно не, но поне има някакво движение.“

Попитан какъв точно е бил проблемът, източникът сподели: „Беше лошо проектирано. Не е проблем с производството. Частите не се подравняват правилно една с друга и е невъзможно да се сглоби спирачната система. Просто не съвпадат.“

Журналистът на Би Би Си Андрю Бенсън, който пише за „Формула 1“ и има солидни контакти в Гроув, публикува изобличаваща информация за дизайна на Пади Лоу на модела на „Уилямс“ за 2019 година „FW42“:

„Колата все още е в завода в Гроув, Оксфордшир, като надеждата е, че може да отпътува за Испания късно във вторник.“

„На този етап това означава, че е малко вероятно колата да започне тестове в сряда сутринта, но тимът се надява да я извади на пистата по някое време през деня.“

„Забавянето води до спекулации за бъдещето на главния технически директор Пади Лоу, който се присъедини от „Мерцедес“ през 2017 година, и в края на краищата е единственият отговорен за колата.“

„Другото притеснително нещо за „Уилямс“ е, че според източници, близки до отбора, колата не изглежда, че ще бъде бърза, когато излезе на пистата.“

„Източниците твърдят, че се очаква колата да бъде с две секунди по-бавна от колата през изминалата година, която и без това беше най-бавната в стартовата решетка.“

„Промените в правилата за конструкцията на предните крила доведе до намаляване на натиска, но голяма част от другите отбори успяха да го възстановят.“

„Ако слуховете, които идват от тима, са верни, „Уилямс“ ги очаква сезон в края на стартовата решетка.“

Коментари



Вашият коментар

Последвай ни: